Reklamacje i gwarancja
Otrzymałeś uszkodzony lub inny towar albo po kilku miesiącach noszenia coś jest z nim nie tak? W Bennon nie boimy się reklamacji. Możesz zgłosić reklamację towaru zgodnie z zasadami regulaminu reklamacyjnego w kilku prostych krokach.
Standardowy czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 1 miesiąc.
Wypełnij formularz reklamacyjny
Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny. Jeśli chcesz, aby towar został wysłany na adres inny niż adres rozliczeniowy, proszę wpisać tę informację bezpośrednio w formularzu.
Przygotuj paczkę do wysyłki
Formulář přiložte do krabice s čistým zbožím. Při vrácení nebo výměně zboží nepoužívejte černou strečovou fólii, dopravce DPD za ni účtuje poplatek.
Odesłać paczkę
Dobrze zapakowaną paczkę należy wysłać na adres:
BENNON Group a. s.
Třída Tomáše Bati 5658
760 01 Zlín
Republika Czeska
Poczekaj, aż do Ciebie napiszemy
Teraz wszystko zależy od nas. Rozpatrzymy reklamację i poinformujemy Cię o jej wyniku w ciągu 30 dni od otrzymania paczki.
Termin na zgłoszenie reklamacji dotyczy wad produkcyjnych produktów lub innych wad, które nie zostały spowodowane niewłaściwym użytkowaniem, nieprawidłową obsługą lub umyślnym uszkodzeniem produktu.
Reklamację należy zgłosić bez zbędnej zwłoki, natychmiast po ujawnieniu się wady. Ewentualne opóźnienie w dalszym użytkowaniu towaru może spowodować pogłębienie się wady lub utratę wartości towaru, co może być podstawą do odrzucenia reklamacji.
Napisz do nas na adres reklamace@bennon.cz, a wspólnie wszystko załatwimy.

