Zamów dostawę paczki pod dowolny adres, np. do domu lub do pracy.
Transport i płatność
To od Ciebie zależy, czy chcesz, aby paczka została dostarczona przez DPD, a także jaką formę płatności wybierzesz. Obecnie można u nas płacić online kartą płatniczą, przelewem na konto lub za pobraniem. A jak wygląda kwestia kosztów wysyłki? Jeśli dokonasz zakupów w naszym sklepie internetowym na kwotę powyżej 260 PLN, paczka zostanie dostarczona bezpłatnie.
Sposób transportu
Sposób płatności
Za zamówienie płacisz bezpośrednio w koszyku za pomocą bezpiecznej bramki płatniczej GoPay. Nie musisz się martwić o odbiór paczki.
Za zamówienie płacisz gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze paczki. Musimy jednak zwrócić uwagę, że za płatność za pobraniem pobierana jest opłata w wysokości 15 PLN.
Za zamówienie płacisz przelewem na konto. Informacje dotyczące płatności prześlemy Ci na adres e-mail po złożeniu zamówienia. Prace nad Twoim zamówieniem rozpoczniemy po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.
Często zadawane pytania
Przy zamówieniu powyżej 260 PLN chętnie dostarczymy paczkę bezpłatnie.
Zamówienia wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego. Po przekazaniu paczki przewoźnikowi czas dostawy nie leży już w naszych rękach. Przebieg przesyłki można śledzić za pomocą linku, który otrzymają Państwo na adres e-mail. Jeśli są Państwo zarejestrowanym członkiem Bennon Club, przesyłkę można również śledzić po zalogowaniu się na swoje konto w sekcji Zamówienia.
Obecnie wysyłamy paczki do następujących krajów: Czechy, Słowacja, Belgia, Finlandia, Francja, Chorwacja, Włochy, Niemcy, Niderlandy, Polska, Portugalia, Austria, Grecja i Hiszpania.
Gdy tylko przekażemy Twoje zamówienie przewoźnikowi, możesz śledzić drogę przesyłki za pomocą linku, który otrzymasz na swój adres e-mail. Jeśli jesteś zarejestrowanym członkiem Bennon Club, możesz również śledzić przesyłkę po zalogowaniu się na swoje konto w sekcji Zamówienia.
Tak, ale tylko do momentu przekazania zamówienia przewoźnikowi. Po tym czasie niestety nie możemy anulować ani zmienić zamówienia. Dzwonić można w każdy dzień roboczy w godzinach od 8:00 do 15:00.
Oczywiście rejestracja nie jest warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia. Jednak jako zarejestrowany użytkownik Bennon Club masz wiele korzyści przeznaczonych wyłącznie dla członków. Czekają na Ciebie regularne rabaty, priorytetowe rozpatrywanie reklamacji lub możliwość bezpłatnego zwrotu towaru.
Tak. Informacje dotyczące płatności prześlemy Państwu na adres e-mail po złożeniu zamówienia. Należy jednak pamiętać, że zamówienie zostanie zrealizowane dopiero po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.
Jeśli nie przekazaliśmy jeszcze Państwa zamówienia przewoźnikowi, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, a my zmienimy adres dostawy. Po przekazaniu przesyłki przewoźnikowi nie jest to niestety możliwe. Można dzwonić w każdy dzień roboczy w godzinach od 8:00 do 15:00.
Chętnie pomożemy w każdej sprawie w dni robocze od 8:00 do 15:00. Napisz do nas na adres eshop@bennon.eu.

